1 Aralık 2013 Pazar

Selena Gomez ile Küçük bir Röportaj


Heyecandan neredeyse dilini yutmana neden olacak biriyle karşılaştın mı?
     Gerçekten hayran olduğum sahne yıldızlarının karşısında elbette ki heyecanlanırım. En son bir TV programında Shia LaBeouf ile karşılaştım. Onu birden karşımda görünce adeta nefesim kesildi! Kısa süre içerisinde tanışıp kaynaştık.

''Waverly Büyücüleri''nden sonra ne yapacaksın?
     Daha çok filmde rol almak ve bir albüm yapmak istiyorum. Üzerinde çalıştığım pekçok küçük çalışma var!

''Waverly Büyücüleri'' bittiği için çok üzgünüz! Sen nasıl hissediyorsun?
     ''Waverly Büyücüleri''nin setindeki  son günler gerçekten harika geçiyordu. Evet; itiraf ediyorum ki, ağladım! Ancak halen bu dizide tanıştığım kişilerle iletişim halindeyim, yani çok sayıda yeni dost kazandım!

Ailen senin ünlü biri olmana nasıl yaklaşıyor?
     Kuzenim hoşuna gitmeyen bir şey olursa hemen beni arayıp uyarır. Ayrıca annem gittiğim her yere benimle birlikte geliyor. Öte yandan, ondan su isteyecek olsam annem hemen kendi suyumu kendim almamı söyler. Yani özel hayatımda ciddi bir değişiklik yaşamadım!

İnsanların seni izlediklerini hissetmek nasıl bir duygu?
     Aslında önceleri tuhaf hissediyorsun. Asla bir idol olmak istediğimi söylemedim. Bu biraz garip bir istek olurdu. Ancak sevdiğim işlerle meşgul olma fırsatını yakaladığım için şanslı bir kız olduğumu düşünüyorum!

Selena Gomez ile Küçük Bir Röportaj

0 yorum:

Yorum Gönder